reaktywacja

Aż wstyd, że ostatni wpis pochodzi z maja. Z drugiej strony – czerwiec to rzeczywiście najgorętszy miesiąc życia akademickiego. Później na szczęście nadchodzą wakacje. Tym razem spędziłam je na wymarzonej Dalekiej Północy, o czym obszernie rozpisywałam się już na innym moim blogu. Zdjęcia z tej niezwykłej podróży jak zwykle na Picasie. Miałam też sporo pisania, czego owocem będą np. dwa najbliższe numery „Kultury Współczesnej”. Zaglądałam jednak tutaj – choć, przyznam, nieczęsto – na przykład porządkując nieco strukturę linków, która bardzo się rozrosła.

Po drodze były co najmniej dwa interesujące zdarzenia, którym poświęcę oddzielne wpisy: zapowiadana tutaj w tym ostatnim wpisie konferencja „Ends of TV” oraz festiwal Ars Electronica 2009, w tym roku pod hasłem „Human Nature”. A zatem reaktywacja (również dlatego, że zbliża się kolejny październik 🙂 Jesień będzie obfitować w duże konferencje – między innymi Kongres Kulturoznawczy już za nieco ponad trzy tygodnie.

Jedna uwaga do wpisu “reaktywacja

Skomentuj

